...

Piesieksolandia

1. Zamówienie produktu

Nawigacja w sklepie piesieksolandia.pl jest zaprojektowana tak, aby była dla Ciebie jak najbardziej intuicyjna. Masz kilka możliwości szybkiego odnalezienia interesującego Cię produktu:

  • 1. Klikając zakładkę SKLEP w górnym menu, przechodzimy bezpośrednio do wszystkich dostępnych produktów.
  • 2. Możesz korzystać z wyszukiwarki sklepowej umieszczonej w prawym górnym rogu strony
  • 3. Przeglądając kategorie możesz również skorzystać z opcji filtrów umieszczonych z lewej strony sklepu.
  • 4. Wybrany produkt dodajemy do koszyka.
  • 5. Będąc w zakładce koszyk przechodzimy dalej przyciskiem „Przejdź do płatności”
  • 6. Wypełniamy wymagane dane do wysyłki, wybieramy metodę dostarczenia produktu i to już koniec. Resztą zajmiemy się my 🙂

Produkty w sklepie piesieksolandia.pl są aktualizowane na bieżąco. Jeśli dany produkt jest dostępny do zakupu poprzez sklep, to automatycznie jest dostępny i zostanie wysłany. Produkty niedostępne w danej chwili, nie będą miały możliwości zakupu.

Funkcja listy życzeń umożliwia Ci łatwe odnalezienie wcześniej wybranych przedmiotów i zrealizowanie zakupów w późniejszym terminie. Dzięki temu możesz również w prosty sposób dobrać rzeczy do zestawu. Funkcja ta nie powoduje rezerwacji towaru.

Wszystkie informacje o produktach znajdują się w zakładce danych produktów. Klikając dany produkt w sklepie mamy podgląd dokładnych zdjęć, modelu 3d, rozmiaru, opisu itd.

Jeśli dany produkt nie jest dostępny w sklepie do sprzedaży, to w danej chwili nie ma go na magazynie. Nie przyjmujemy zamówień, na towary, których obecnie nie posiadamy w swoich stanach magazynowych. Jeśli chcemy dowiedzieć się spodziewanego terminu dostępności prosimy o wysłanie zapytania poprzez zakładkę kontakt.

Produkty zamawiane ze sklepu piesieksolandia.pl wysyłane są na bieżąco, a więc staramy się wysyłać tego samego dnia, lub następnego (zależne od odbioru przesyłek przez kuriera, lub innych form sprzedaży wysyłkowej). Zastrzegamy, iż maksymalny okres wysyłki to dwa dni robocze od momentu zamówienia.

2. Składanie zamówień

Tak, zamówienie w sklepie piesieksolandia.pl można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł korzystać z wielu udogodnień, takich, jak śledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki, przeglądanie historii zakupów. Dodatkowo dla zarejestrowanych klientów dostępne są specjalne akcje promocyjne.

Tak, nie ma znaczenia czy Klient założył konto, czy dokonał “szybkiego” zakupu bez rejestracji – zawsze otrzyma podsumowanie zamówienia wraz ze szczegółami na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

Aby zmienić złożone zamówienie, usunąć z niego jeden z towarów lub zmienić wybraną formę płatności, należy skontaktować się z nami poprzez numer kontaktowy dostępny w zakładce kontakt, lub umieszczony w lewym górnym rogu strony oraz w dolnej sekcji strony (stopka). Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już wysłane.

Zamówienia przyjmowane są zarówno telefonicznie jak i mailowo. Złożone zamówienia wysyłane są tylko za pobraniem i nie obowiązują przy nich trwające promocje w sklepie ani żadne rabaty.

Jeśli chcesz wykorzystać kod rabatowy uzyskany z akcji rabatowych, lub innych źródeł, włóż wybrane produkty do koszyka, a następnie wpisz go w pole “Kod rabatowy” przed kliknięciem przycisku “Złóż zamówienie”. Kod automatycznie obniży wartość zamówienia o odpowiednią kwotę.

Wszyscy klienci dokonujący zakupów w sklepie piesieksolandia.pl otrzymują dokument zakupu w formie elektronicznej. Jeśli zamawiasz na firmę, należy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia oraz wypełnić pola, które pojawią się po jej zaznaczeniu.

3. Dostawa

Paczkomaty InPost 
Koszt dostawy: 11,99 PLN
Czas dostawy: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.

Kurier DPD 
Koszt dostawy: 12,99 PLN, lub 15,99 PLN za pobraniem
Czas dostawy: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.

Poczta Polska – Kurier
Koszt dostawy: 10,99 PLN, lub 13,99 PLN za pobraniem 
Czas dostawy: 1-3 dni robocze od momentu nadania przesyłki.

Poczta Polska – Odbiór w Punkcie
Koszt dostawy: 9,99 PLN, lub 11,99 PLN za pobraniem
Czas dostawy: 1-3 dni robocze od momentu nadania przesyłki.

Wszyscy użytkownicy otrzymują powiadomienia e-mail z aktualną informacją o statusie zamówienia, wysyłane na adres podany podczas jego składania. Dodatkowo dla zarejestrowanych Klientów informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie “Moje konto” w zakładce “Moje zamówienia”.

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Tak naprawdę to indywidualna kwestia każdego spedytora, ale zazwyczaj kurier dzwoni do adresata w dniu dostawy (zazwyczaj z samego rana), w celu potwierdzenia możliwości odbioru przesyłki.

W momencie przekazania przesyłki firmie kurierskiej InPost, DPD lub Poczcie Polskiej, otrzymasz od nas informację drogą elektroniczną z numerem listu przewozowego. W zależności od sposobu dostawy który wybrałeś, informacje znajdziesz:

a) wpisując numer paczki, podany w wiadomości e-mail na stronie InPost //inpost.pl/sledzenie-przesylek
b) wpisując numer przewozowy, podany w wiadomości e-mail na stronie DPD //tracktrace.dpd.com.pl/findParcel
c) wpisując numer przewozowy, podany w wiadomości e-mail na stronie Poczty Polskiej //sledzenie.poczta-polska.pl/

Jeśli dostawa zamówienia opóźnia się, skontaktuj się z z nami bezpośrednio poprzez telefon, adres mailowy: kontakt@piesieksolandia.pl lub poprzez formularz kontaktowy w zakładce kontakt.

Koszyk Zamknij